Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 5. august 2012

Home run...

Vågnede imorges kl 08.30, hvilket er sent for mig, men må have haft brug for ekstra søvn. Følte mig dog total træt og slet ikke hverken udhvilet eller energifyldt. Tænkte åh nej det er tired-day IGEN IGEN. Hvor er min happy-day???

Havde faktisk slet ikke lyst til træning, men vidste min samvittighed og mit humør ikke ville blive bedre at at droppe træning. Så fik hældt lidt SuperPump ned og så afsted til træning uden de store forventninger til dagen præstation.

Men så kom jeg ned i centeret og ved ikke lige hvad der ramte mig, men følte mig total klar og energisk - Michael var ved at blive lidt bange :-) Jeg giver "skylden" til SuperPump og nok lidt mental træning/tænkning. Har købt en variant med Blue Raspberry Ice smag - smager bare dejligt!

Fik go pump på min rygtræning og så føltes det lidt som om al energien var væk igen. Så da jeg trådte op på løbebåndet, så havde jeg ikke rigtig noget mål andet end at få svedt nogle kalorier ud. Men det ene minut tog det andet og jeg blev opsat på at opnå et af mine mål på løbebåndet: AT LØBE I 1 TIME

YES i did it - goal achived
Det var ret hårdt både fysisk og mentalt - flere gange var jeg sikker på jeg måtte ned og gå, men nej, jeg ville ikke give mig. Var meget presset omkring de 40 min og anede ikke om jeg ville nå 1 time. Men jo jeg kom i mål er er yderst tilfreds - har aldrig prøvet at løbe på løbebånd i en time før. Så det er ret stort for mig.
Fik løbet ialt 12,4 km JUBII. Så nu er det total happy-day !

Det blev fejret med en tur til den lokale slagter med indkøb af kylling og æg. Nogle af æggene blev straks forvandlet til min dejlige pandekage med fedtfattig ost og ketchup. Er helt tosset med denne - det er så nemt og smager dejligt.

Jeg pisker blot 5 æggehvider med lidt kokosmel (malet mel) og 1 tsk HUSK samt krydderier. På panden og foldes med ost og ketchup. Ja det er ikke verdens bedste ost, men der er ikke stort udvalg af oste der er fedtfattige hernede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar