Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 2. august 2012

Tømmermænd....

.. af sukker....

Min krop var slet ikke tilfreds med spisedag dag igår. Jeg var lidt sløv om at komme i gang, men fik lavet en god slutspurt til sidst. Masser af sukker og chokolade. Havde det faktisk lidt skidt og maven ikke ret glad. Nå men gik i seng sammen med et par karameller J

Vågnede ca. 1 time efter og havde kvalme. Lå nok i en time og skiftevis sov og vågnede pga. kvalme. Overvejede kort om jeg skulle ud og kaste op, men orkede det ikke. MEN så vågnede jeg og var seriøst ved at kaste op i sengen. Røg i hoste anfald da det føltes som om at opkast var kommet i forkert spiserør. Hvad sker der lige????

Jeg havde det som om jeg havde været på den vildeset druk tur og så ligger man i sengen og har det dårligt. Det må være sukker tømmermænd.
 
Ser mere glad ud
end jeg egentlig var imorges

Her til morgen havde jeg det heller ikke helt super. Lettere kvalme. Havde faktisk troet jeg ville føle mig mere i overskud og energi fyldt, men dette var ikke tilfældet. Jeg har nok lige presset lidt for meget sukker ned (selvom jeg normalt i DK ville kunne have spist noget større mængder).
Morgentræningen var hård – meget hård. Overlede styrke uden at føle mig specielt stærk og måtte slæbe mig op på en spinning cykel for at prøve at forbrænde bare lidt af alt det sukker. Løbebånd var udelukket i dag – kunne ikke. Men fik da svedt på spinningcyklen i 35 min med en efterfuldt kvalme.

Det blev ligeledes til en spinningtime her til aften, så føler nu jeg har fået svedt det meste sukker godt ud af kroppen (bemærk det hele er ikke forbrændt endnu..).

Jeg har bestemt fået tilfredsstillet min sukkertrang og har slet ikke lyst til mere i lang tid (forhåbentlig). Nu står den på ordentlig kost igen, for kaloriesøjlen fra i går var i MEGA rød.  Så her til aften fik jeg lavet lasange af kylling, aubergine, friske grønne bønner og tomatsovs. Selvfølgelig ost på toppen :-)

Sund lasange - pasta udskiftet med grøntsager


Ingen kommentarer:

Send en kommentar