Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 4. august 2012

Op og ned....

Ja dagene svinger og det har de altid gjort for mig. Jeg er ikke i samme humør hver dag og nogle dage er rigtig fantastiske og andre vil jeg bare gerne springe over.

Når man er så langt væk fra alle vante omgivelser, familie og venner som jeg er hernede i Indien, så kommer disse udsving også. Jeg ved faktisk ikke om jeg ville undvære dem, for de er jo med til at gøre forskel på dagene.

I går var virkelig en shitty-day.com – jeg kan ikke altid sige hvorfor, men blot at man er i det humør, hvor man ikke er glad uden nogen speciel grund. Sådanne dage skal blot overleves – og ikke mindst overstås.

I dag er vi så rykket til tired-day.com. Om det hænger sammen med i går ved jeg ikke, men jeg er blot rigtig træt i dag. Da vækkeuret ringede til morgenbrækning var jeg meget fristet til at sove videre, men nej. Fik overtalt mig selv til at lidt cardio ville være godt for mig og gøre mig lidt mere frisk. Så styrke var udelukket i dag, så det var blot at sidde og trampe igennem på en cykel i 30 min – og ja det var dejligt. Havde nok også lidt dårlig samvittighed over lidt for mange kalorier, som jeg ofte har en tendens til at spise på shitty-day.com. Så ja lidt trøstespisning blev det til i går.

Kan kun håbe på i morgen bliver en happy-day.com – det må da være den næste i rækken. Og især med det dejlige program jeg har lagt i morgen på min fridag: MASSER af træning.

The only way is up......


Ingen kommentarer:

Send en kommentar