Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 22. april 2012

Uden mad og drikke, duer helten ikke

Så er jeg ved at have ladet op til en god gang søndagstræning. Denne gang har jeg tænkt mig at realisere min træningsplan fra igår: styrketræning og spinning.
Der skal pumpes ben og skulder. Jeg har det lidt ambivalent med bentræning - det er mega hårdt og ikke særlig sjovt, men fedt bagefter, da det giver en dejlig naturlig træthed i hele kroppen. Skulder derimod elsker jeg. Det hænger nok også sammen med, at jeg syntes at veltrænede skuldre er super flot. Jeg har ikke en tendens til at blive bred over ryggen eller få store skulder, så der skal kæmpes.

Inden træningen gå løs, skal der selvfølgelig noget mad indenbords, for at jeg kan træne mest optimalt. Jeg tænker over at få både kulhydrater og protein inden træning. Derfor er dagens pre-worksout meal følgende: æggehvidepandekage (4 æggehvider med protein pulver og lidt malet kokosmel) samt riskiks med peanutbutter - mums
Desuden drikker jeg altid en masse vand, for ikke at blive sløv eller dehydreret under træning. Så min mad planlægges i høj grad omkring min træning. Der skal mad til før og efter.
Ofte indtager jeg også lidt aminosyrer inden styretræning - om det virker ved jeg ikke, men jeg tror på det og det er jo ofte tankernes kraft der tæller mere end selve indholdet.

Riskage med peanutbutter - kunne spise det morgen, middag, aften


Ingen kommentarer:

Send en kommentar