Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 6. april 2012

Sukkerchok


Så er der handlet til sukkerchok
 Lige som det kører godt med min egen lille Boot Camp, som kom fristelsen igår. Jeg vidste det ville gå galt, så havde forberedt mig. Jeg skulle til hygge/spille/slik aften med nogle fra min La Santa tur og ja der var mere slik end man kunne spise.. Tror vi regnede frem til 1,5 kg ialt til 4 personer (det hele blev dog ikke spist).

Vi startede jo med at kaste os over slikket inden alt var kommet ud af poserne og efter ca 20 min ædeflip, hvor vi slet ikke kunne fokusere på spil, men blot at spise, ja så kom det første krise... Maven brokkede sig og kvalmen var på vej. Men det der jo så nærmest er mest forfærdigt er, at så har man blot ½ time pause og så starter man forfra.

Jeg kan kun sige at min mave stadig ikke er helt tilfreds og jeg er lettere plaget af dårlig samvittighed. Så selvom jeg var alt for træt imorges, så tvang jeg mig selv ned på en spinning time, for blot at forbrænde nogle af de mange kalorier. Dejligt !


Tunsalat med hvidkål og tomat
 Nå men det var så min store syndetur, så frokosten var dejlig sund, og skal have bagt min sunde drømmekage til i aften til en ny gang hygge - denne gang på den sunde måde.

Nu hvor Loaded Cup nærmer sig, så kan man vel fristes til at sige at jeg blot har carbet up som alle de andre athleter til weekendens konkurrence - men mon ikke de har valgt lidt andre kulhydrater til carb up :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar