Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 10. april 2012

Spinning på held

Så er det tirsdag og tid til min ugentlige spinning time - fyldt hold idag (81 medlemmer) så det er mega fedt at se så mange give den gas. Jeg var selv helt færdig idag, der var nok også lidt påskefrokost fra igår der lige skulle køres af. Det var desværre også min 3. sidste time inden turen går mod Indien...
Det hele begynder at komme tættere på. Jeg havde min første dag på mit nye job idag - altid spændende at starte et nyt sted og de virker alle rigtig fine, så det er fedt. Der kom endda en pige hen til min nye chef og sagde følgende: "Nu venter der ballade Martin, det er så dig der er skyld i at vores spinning instruktør skal væk. Det er vi altså nogle der ikke er tilfredse med"

Hvor er det bare fedt at høre sådan en kommentar - jeg blev rigtig glad og igen lidt øv over det snart er slut. Men glæder mig også rigtig meget til de nye eventyr og hvad min træning kommer til at indebære...

Er igang med at bage mine yndlings muffins, så jeg kan få mig lidt proteiner med på job imorgen :-) Opskriften er denne: Proteinrige muffins

Muffins - mums

Ingen kommentarer:

Send en kommentar