Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 11. april 2012

Broccoli-mos

Aftensmaden skulle være nem, hurtig og sund, da jeg ikke rigtig gad at lave det store... Jeg har ikke rigtig sovet så godt i nat (måske mange nye ting i hovedet), og efter dagens træning måtte maden godt bare være klar. Fik egentlig trænet ret godt på trods af min ikke så stor motivation idag. men fik trænet tung bryst træning, triceps samt lidt interval på kondi cyklen.

Maden stod på broccoli mos - det er super nemt at lave og smager fantastisk. Rå broccoli kan godt være lidt svær at komme igennem, især når jeg igennem diæter har spist store mængder af broccoli, så er det ikke altid den grøntsag der står øverst på min liste.

Jeg kogte ½ hoved broccoli, og hældte det meste af vandet fra bagefter. Kogt broccoli med lidt vand samt skyr/fromaige frais blendes med krydderier og vupti, så er maden klar. Jeg tilsatte kyllinge stykker samt en klat skyr - klar parat, spis!


Kan mærke jeg har lidt svært ved kun at spise sundt - jeg har konstant lyst til alt muligt mad om aftenen, men har heldigvis ikke rigtig noget usundt. Jeg prøver dog at se om jeg ikke kan stoppe mig selv fra at spise mig helt i hegnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar