Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 17. april 2012

Ny uge, nye planer

En ny uge er altid en god start for nye mål og nye planer. Jeg har det med at køre stringent på med træning og kost i en periode og så kommer jeg til nogle fristelser ex i form af sommerhus weekend med familien og så jeg enormt svært ved at sige nej til søde sager.
Så jeg falder i og spiser løs (kan ikke begrænse mig til bare at smage lidt), får dårlig samvittighed og går i diæt/træningsmode bagefter for at rette op på det igen.

Lige nu er jeg ved at rette op på det igen, så har cyklet på job de sidste to dage og prøver at kontrollere min kost lidt bedre. Er spændt på at se hvor længe jeg kan holde det, men prøver lige at presse balderne sammen inden jeg skal til Indien, hvilket er om en måned.

Der bliver også eksperimenteret i køkkenet med sunde desserter og kager, for når jeg kører på med træning og kost, skal der være lidt sjov, for at det hele ikke bliver surt. Og at kunne lave sunde kaloriefattige kager, er jo blot mega fedt, for så er der et alternativ. Det er vigtigt for mig at have disse muligheder, det gør det meget nemmere at køre på med sund kost i en længere periode.

Lige nu eksperimenteres der med havregrynskager med chokoladesmag - opskriften er ikke helt på plads endnu, så den kommer senere. Men her er et lille smug kig på gårdagens test bagning...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar