Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 2. april 2012

Netshopping.. igen

Elsker jo at netshoppe, så fik da lige gjort mig et nyt køb. Denne gang stod den på nye sko og en sports top.
Efter at have søgt nettet rundt på diverse hjemmesider endte jeg med at købe fra den samme side, som jeg plejer med sportstøj mm. Men typisk at jeg lige skal bruge et par timer på at være sikker på det nu er det billigste sted og der ikke er andre sider der ville friste. Mit køb er fra denne hjemmeside: SportsDirect

Mine nye Asics Nimbus
Jeg gik efter et bestemte par sko, Asics Nimbus. Ikke fordi jeg regner med at skulle igang med en løbekarriere, men jeg syntes blot de var fede og når jeg stepper, kræver det et par gode sko med god affjedring. At der så kom et ekstra par sko med i købet var fordi de simpelhen var så fede at jeg måtte have dem med.
Og en sports top, kan altid bruges. Jeg skal jo ikke mangle udstyr, når jeg skal til Indien og træne løs. Og jeg kan nok godt lide at sko og tøj kan matches sammen.

Nå men mit kalorieregnskab er stadig kørende her i påsken, og det går rigtig godt indtil videre. Senere idag står den på styrke træning og så tror jeg, at jeg nupper en spinning time (så kan der forbrændes lidt ekstra kalorier).

Mine nye Nike sko - de er bare så fede !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar