Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 5. april 2012

Morgenhygge

Sidder i min sofa med en kop dejlig kaffe og mit nye blad fra Muscle and Fitness. Købte et abonnement for et stykke tid siden og elsker at sidde og hygge med et godt blad.
På forsiden ser bladet altid lidt voldsomt ud med meget store fyre, og jeg ville da også ønske de havde lidt mere fokus på kvinder. Men de traditionelle kvindeblade der er herhjemme, syntes jeg bare ikke rigtig er så gode igen. Det kører lidt i samme og rille og alt sammen på overfladen.
Muscle & Fitness er lidt mere nørdet og nok for hardcore fitness folk, men jeg syntes det er fedt at læse om, hvad der sker i kroppen ved træning og hvordan ens kost påvirker ens træning.

Senere står den på ryg og skulder træning efterfulgt af spinning - ja det er stadig Boot Camp uge hos mig - så fuld gas frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar