Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 9. april 2012

Posering til Loaded Cup

Så har jeg fået sovet oven på Loaded Cup - det var en lang dag igår, og var ved at være ret mør efter at se så mange flotte athleter på scenen. Jeg havde en super hyggelig tur med en flok tøser, som alle træner hen mod DM 2012. Det er lidt mærkeligt ikke at skulle være med til det og ikke engang kunne komme og se det.
Nå men tilbage til Loaded Cup - jeg syntes der var nogle store piger på scenen, som var noget breddere end mig, men selvfølgelig gad jeg da godt have stået der.
På proteinbar fronten fik jeg mere end rigeligt. Tror jeg sammenlagt har spist ca 4 barer derovre - så havde det helt skidt tilsidst. Ud over barer var der jo også en par kendte athleter fra USA, så dem fik jeg da lige et lille billede med :-)

Nu vil jeg ned og prøve at træne nogle af alle de bare af min bagdel og så derefter til påskefrokost - go påskemandag!

Phil Heath


Larissa Reis


James Lewis - utroligt man altid skal være den højeste.. og hans arm er jo ligesom mit ben


Ingen kommentarer:

Send en kommentar