Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 7. april 2012

Loaded Cup

Så er Loaded Cup startet, men jeg tager først afsted imorgen tidlig med en flok tøser - det bliver så hyggeligt og glæder mig rigtig meget til at se alle de flotte athleter, der har kæmpet for at komme på scenen. Det er simpelthen så fed en følelse at stå på den scene i sit livs form og glæden ved at man er kommet dertil efter lang diæt.

Jeg ved jeg kommer til at få lidt kriller i maven over at gerne selv ville stå på scenen, men jeg var ikke klar til at gå på diæt så kort efter DM og ikke motiveret nok til at skulle stille op. Det er også en meget hård konkurrence og pigerne er ret store, så mine chancer ville være ret små, for at klare mig godt. Ikke at det kun er det man skal stille op for, men det har da indflydelse.

Men jeg glæder mig stadig ret meget til blot at være tilskuer og til at skulle rundt og smage alle mulige proteinbarer - ja jeg har en kæmpe svaghed for proteinbarer. De er så dejlige, så mon ikke jeg lige får købt lidt der :-)
Se evt lidt bilelder og updates på dette link: Loaded Cup 2012 update

Blir spændende at se hendes show til Loaded Cup

Stod tidligt op imorges, for at styrketræne skulder og derefter spinning. Jeg skulle nemlig til familie påskefrokost og blev allerede hentet kl 10, så kl 8.00 stod jeg klar i fitness - dejligt. Så i min lille Boot Camp uge har jeg på 7 dage trænet 5 x styrketræning og 7 x spinning. Det er da dejligt.

Imorgen er fridag, da dagen står i Loaded Cups tegn :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar