Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 22. april 2012

Chilli con pollo

Gårsdagens aftensmad stod på chilli con pollo. Smager dejligt og er nem at lave.

Chilli con pollo (4 potioner)
Kog 4 store kyllige bryster
Steg1 løg med 2 fed hvidløg.
Tilsæt 1 dåse hakkede tomater på panden og krydder tomat sovsen. Jeg tilsatte også bønner, da jeg havde en rest fra mine chokokager.
De kogte kyllingebryster "rives" i stykker med 2 gafler, hvorefter de mindre kyllingestykker tilsættes tomat sovsen og det hele koges sammen.
Jeg spiste det sammen med en gang hakket hvidkål - sundt og dejligt

Dagens aftensmad stod på hakket oksekød på panden med løg, hvidløg og champion. Spiste det sammen med hakket hvidkål og agurk. Hvidkål er et hit - utroligt, når jeg har spist det på diæt i 4 måneder, men er langt fra træt af det. Grove grønsager er godt at spise, da de mætter længere og ofte er fyldt med gode vitaminer. Desuden er kalorie indholdet ofte lavt. Så prøv at se om du ikke kan skifte det traditionelle pasta eller ris ud med grønsager - så sparer du nemt en masse kalorier!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar