Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 24. april 2012

Spinning my day away...

Så var det sidste spinning time for denne omgang. Det var ret underligt ikke at skulle sidde der igen på næste tirsdag, da denne tirsdagstime har været en del af min hverdag i en del år - kun afbrudt af diæt perioder.

Så det begynder stille og roligt at blive en realitet at skulle flytte til Indien, da der er flere og flere ting, jeg kan sige: " det var så sidste gang jeg gjorde det". Men som en også sagde til mig: "Lene du kommer da helt sikkert tilbage, kunne ikke forstille mig andet, så vi ses på cyklen om 2 år". Og ja det har han nok helt sikkert ret i. Har meget svært ved at forstille mig at slippe min træning. Centeret (Scandinavian) har også været en del af min træning igennem de sidste 10 år, så vil helt sikkert savne det og komme stærkt tilbage.

Så for mig er det ikke et farvel til spinning og til alle de dejlige medlemmer, men et på gensyn. Jeg har fået så mange dejlige kommentar de sidste par uger. Det er så fedt, at folk har været så glade for mine timer - jeg kan blive helt høj af det.

Om den står på spinning i Indien, tja det vil tiden vise :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar