Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 21. april 2012

Nye sko

Så har jeg endelig fået mine sko, eller de kom egentlig i sidste uge, men var ikke lige hjemme da de blev forsøgt leveret.
Jeg bestilte jo to par sko - et par fede Asics løbesko og et par fede Nike fritidssko/styrketrænings sko. Det kan måske virke lidt mærkeligt at begynde at købe flere sko ind, når jeg nu skal have pakket hele garderoben sammen i løbet af en lille måned, men måtte bare have dem, og prisen var ikke til at stå for. Og nej jeg har ikke købt løbesko, for at gå hen og blive den store løber, men syntes blot de var rigtig fede og så er de rigtig gode at træne i til ex step, da der skal være noget affjedring i skoene.

Jeg sidder nu lidt ubeslutsom i sofaen med den ene hold sko på og overvejer hvad dagen skal bringe. Jeg er lettere træt i kroppen efter at have været i byen igår, men ved at jeg vil træne. Så prøver lige nu at diskutere med mig selv hvad der er bedst :-) Den kommer nok til at stå på noget styrketræning og spinning - er efterhånden ved at blive en klassiker hos mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar