Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 4. april 2012

Bolo con hvidkål

Igen idag har jeg byttet de traditionelle kulhydrater som pasta ud med grønsager - denne gang blev det til hvidkål. Det smager faktisk godt og mætter fantastisk.
Hakket oksekød stegt på panden med løg, hvidløg, chili og kanel. Bunden er hvidkål.

Var ellers på påskehygge tur i byen med en kammerat, hvor vi startede med fiske spa - ja det skulle prøves og var en lidt mærkelig fornemmelse. Især da man lige satte sine fødder ned i vandet og alle fiskene vrimlede omring ens fødder. Men det var faktisk en meget sjov og anderledes oplevelse. Om det hjælper ved jeg ikke, men dejligt. Efter ½ time i fiskespa gik turen videre til en dejlig gang italiensk frokost (ikke helt kalorievenlig) og derefter til en god tung gang styrketræning - bryst og tri. Den fik fuld gas og spændt på om jeg er øm imorgen!


Mine fødder i fiskespa

Rigtig go aften derude (skal vist eksperimentere lidt i køkkenet i aften med sunde søde fristelser).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar