Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 29. juni 2013

Sukker som pre-workout?

Efter alt for meget slik igen idag fik jeg kæmpet mig til træning. Jeg var lidt hyper til at starte med og havde god energi under styrke. Bryst blev trænet helt i bund, og kom da op på 24 armbøjninger... Det må da blive til 25 næste gang :-)

Men efter en god omgang styrke træning, ville jeg træne lidt interval træning på løbebåndet. Energien var der egentlig stadig, men måtte kæmpe hårdt... Ja fik mega opkast fornemmelse og uro i maven. Slik er ikke anbefalelsesværdig at træne på. Det var vildt ubehageligt, at have følelsen af opkast kombineret med "nu skal jeg bare på toilet".

Så lektie lært, ingen junk eller sukkerchok inden træning.

Men når jeg i mit hoved har besluttet at løbe 5km intervalløb, så løber jeg 5km intervalløb. Jeg har en form for programmering i hovedet, som ikke kan slettes. Det er jo både godt og skidt. Jeg var sku lidt nervøs for, om jeg idag ville ende med at kaste op, men heldigvis ikke.

Prøvede at rode lidt bod på min usunde kost idag ved noget sundere aftensmad. Hjemmelavet groft naan brød med tunmousse. Blot tun blandet med yoghurt, rødløg, gulerod, krydderier og oliven.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar