Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 9. juni 2013

Monsoon madness

Gaden udenfor fitness centeret...
Normalt trasker jeg hen i mit fitness center i klip klappere, shorts og en top og stadig når at svede lidt på vejen grundet varmen. Men idag er det en helt andet situation. På de bare små 10 min det tager at gå derhen blev jeg næsten gennemblødt.

Jeg var ellers pakken ind i mine gummistøvler og poncho, som nu vil være fast beklædning de næste 3 måneder, for monsoonen er desværre startet. Og det regner - BIG TIME. Jeg tror faktisk det har regnet non stop siden igår aftes og det er ikke små dråber der kommer.

Nå men trods det så var det en helt igennem super træning idag. Var top motiveret og havde super energi. Så lagde ud med 7 km løb i tiden 31.19 min og derefter en god omgang tung skulder træning. Det er så fedt når man har de dage, hvor man bare kan fortsætte med træning og stadig have energi. Ren duracel.

MEN har igen fået mig et nyt mål og løb: MUMBAI MONSOON MADNESS. Det bliver crazy. At skulle løbe 10 km i højt sandsynlig monster regnvejr. Og allerede om en lille måned. Løbet er den 7 juli, så det er jo ligepludselig snart.

Det er lidt skørt med alle disse løb for mig (eller dette er så mit løb nr 3 nogensinde på 10 km), men jeg elsker mål at træne hen imod og det giver disse løb mig. Desuden er der meget få valgmuligheder på cardio fronten. Jeg kan virkelig mærke jeg savner holdtrænings mulighederne derhjemmefra. Det er for mig super som afveksling til styrke eller blot som et mix. Men når denne mulighed ikke er her, så må løbebåndet tages i brug.

Så er både lidt spændt men også nervøs på dette monsoon madness run....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar