Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 26. juni 2013

Monsoon træt?

Igen idag er jeg træt og ikke motiveret. Jeg begynder at tænke lidt, om det er ligesom derhjemme om vinteren, hvor man i perioder kan være træt pga kulden og det triste vejr.
Her er der ingen kulde (ca 30 grader pt), men der er overskyet og meget regn - det er lidt trist og monsoonen er bestemt ikke min favorit.

Jeg fået egentlig trænet ret godt igennem på styrke, selvom jeg ikke føler mig energifyldt, men når det kommer til cardio og især løbebåndet... Ahhh vi er ikke lige venner for tiden. Det løbebånd er bare ikke sjovt. Og om 1½ uge skal jeg løbe 10 km til Mumbai Monsoon Madness. Glæder mig ikke engang, men tænker blot at det bliver vådt og hårdt.

Jeg fik da kæmpet mig igennem 5 km efter styrketræningen imorges på løbebåndet, men det var nogle seje 5 km. Når kroppen og benene er tunge, så er der lang vej igennem. Overvejede konstant om jeg skulle stoppe lidt før, eller bare liiige sætte farten lidt ned. Men nej jeg gjorde det og fik kæmpet mig igennem.

Ja jeg er nok bare lidt monsoon træt og savner bare en god omgang solskin .-)

Når jeg ser denne video af mig selv, tænker jeg gud hvor ser det tungt og trættende ud.. Og det var ikke engang hurtigt jeg løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar