Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 22. juni 2013

Dont speak

Fantastisk sang, med netop titlen "Dont speak"
Jeg siger min menig, men nogle gange burde jeg måske ikke. I forgårs var en af de tilfælde, hvor jeg burde have holdt min mund. Jeg mente det egentlig godt, men det endte total dårligt.

Jeg kom ud i omklædningsrummet efter træning og så et ansigt jeg genkendte. Jeg hilste straks og hun smilede og hilste tilbage. Jeg tænkte fedt at se en jeg kender fra Golds Gym i dette nye/midlertidige center vi er i. Hun spurgte mig om jeg kunne lide centeret. For lige at chekke at hun var ansat i Golds, spurgte jeg om det var i forhold til Golds og ja det var det.

Da jeg jo troede hun var Golds medarbejder, der blot trænede i dette andet center, sagde jeg at jeg meget bedre kunne lide Golds, både centeret og de ansatte (hvilket også er tilfældet). Jeg forklarede lidt hvorfor, men fandt så ud af, at det var hende der havde meldt os ind i det nye center og at hun IKKE arbejde i Golds. UPS. Så der fik jeg lige svinet hende og hendes kollegaer og nej den var ikke helt til at redde.

Kan kun se frem til at komme tilbage til Golds Gym, som efter planen skulle åbne igen den 8 juli. Meeen det er jo Indien, så lad os nu se...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar