Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 1. juni 2013

I mål, i Singapore

Jubiii så kom jeg i mål... Og det var bare dejligt.. Super hyggeligt løb. Men optakten var ret elendig
og tvivlede lidt på hvordan det ville gå.
Start tiden var kl 00.30 og allerede der var jeg presset. Jeg er total A menneske, så at skulle holde mig vågen og samtidig være super frisk var ikke nemt. Jeg måtte da også lige nappe mig en lur om aftenen.
Derudover har min mave ikke haft det godt. Så var meget nervøs for, om den ville gå amok under løbet, men heldigvis kun lidt. Havde mavekrampe fra 5-6 km, men løb heldigvis lidt om kap med en fyr på det tidspunkt, så det stjal mit fokus fra maven.

Varmen og fugtigheden var faktisk ok, men det har været godt at have trænet i Mumbais hede inden, for der var enormt fugtigt til løbet.

Men nu efter at være kommet i mål og mødt tre danskere jeg kender i målområdet (1 planlagt og to helt tilfældigt) ja så var det er super oplevelse. Jeg ved endnu ikke helt min tid, men mon ikke den kommer inden længe.

Idag skal jeg nyde al mulig lækker mad, for nu behøves jeg ikke passe på maven på samme måde mere :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar