Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 30. maj 2013

Update fra Kuala Lumpur

Så sidder vi i lufthavnen i Kuala Lumpur og er på vej til Singapore, hvor løbet finder sted imorgen.
Jeg havde min sidste træning med styrke og løb igår og det var dejligt. Faktisk et ok fitness center af hotel standard, så der var mulighed for at træne lidt forskelligt.

Men træning har også været tiltrængt, for man skulle tro jeg spiser, som om jeg var ved at bulke eller carb up til en marathon. Den har fået lidt for meget gas med kage og chokolade. Men fristelserne er nok bare lidt større, når man er et nyt sted, hvor tingene er lidt mere lækkert.
For der er lækkert i KL og noget mere rent og organiseret end Mumbai (ved ikke om det kan blive mindre).

Men nu glæder jeg mig til at se Singapore og begynder at få lidt nerver på, over at skulle løbe i varmen....
Sund frokost (tunsalat og sushi) nydes i park :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar