Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 11. maj 2013

Påske-stress

Jeg ved godt påsken er ovre men her i Mumbai er vi nogle danskere der mødes idag til påskefrokost - bedre sent end aldrig. Nå men der kommer 6 personer til middag i vores lejlighed så der har været en del der skulle forberedes og handles ind.
Vi har så i 3 dage været på jagt efter hvad der nu kunne ligne dansk påskemad, og det har ikke været nemt. Den helt store udfordring kom i at de fleste butikker pludselig er begyndt at strejke og har dermed lukket. En ny skat er indført i Mumbai, så derfor strejke. Det gav mig lidt lettere stress ikke at kunne handle ind på normal vis.

Nå men på bordet skal nok komme tunsalat, karrysalat, tarteletter, skidne æg og andre lækkerier.

Men heldigvis så må dette påskestress have boostet min træning, for de sidste to dage har jeg haft dejligt
overskud. Både på styrke og løb. Har fået pumpet igennem til styrke og har nu glæde af en dejlig ømhed i kroppen.
Igår løb jeg 5 km efter styrke og fik kæmpet mig lige under 24 min. Det var dejligt at komme væk fra de 25 min igen. Idag gik det så endnu bedre og fik kæmpet mig ned under 23 min (22.57). Så påskestress kom bare an. Tvivler dig ret stærkt på at høvle endnu et minut af imorgen. For så er vi nede ved min pr på 5 km, og den form er jeg desværre ikke i pt.
Men jeg er på vej, og skal nok nå derhen.

VILJEN TIL AT VILLE, GIVER EVNEN TIL AT KUNNE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar