Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 8. maj 2013

1, 2, 3 spis

Var alt for sulten da jeg kom hjem her til aften og maden skulle bare være klar hurtig. Var på grænsen til at gå ombord i snack, så måtte tænke hurtig på hvad jeg ellers kunne finde på nu og her....

Pandekage med bønner :-) Nemt og enormt hurtigt - så var maden reddet.

5 æggehvider piskes sammen med lidt kokosmel (malet) eller evt lidt alm mel. Krydderier tilsættes sammen med hakket rødløg og hakket friske grønne bønner.
Hældes på varm pande, vendes og lidt ost ligges ind i midten - nam nam. Dertil papadams med ketchup. Det tog mig 15 min fra jeg startede til maden var klar. Perfekt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar