Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 5. maj 2013

Imens vi venter...

Jeg har nemlig for første gang handlet over nettet og sat leveringen til Indien... Jeg er faktisk ret spændt på om det kommer from og evt hvornår.
Tingene er ikke helt så velfungerende hernede som derhjemme, men tror nu nok det skal komme frem. Mere et spørgsmål om hvornår. Der er så mange ting jeg gerne vil købe over nettet, da det ikke kan fået hernede med høje fragt priser og en meget lang leveringstid tid, kan godt holde mig tilbage.

Jeg plejer faktisk at nethandle med levering til DK og så tage mine varer med til Indien, når jeg har været hjemme. Men det er da noget nemmere at bestille direkte til Indien.
Så jeg venter i spænding....

Det er disse nye træningssko jeg har bestilt, sammen med lidt tøj fra UK. I og med jeg tidligere har haft lidt problemer med mit knæ ved løb, så er det vigtigt for mig at have de rette sko at træne i. Jeg kan ellers helt klart bedst lide at shoppe træningssko rent efter udseende. Men heldigvis er markedet blevet stort, så der er en del at vælge imellem.
Dog kan det frustrere mig, at alle de fede modeller kun er i USA..... Hvorfor? De har så mange fede sko jeg gerne vil have.....

Venter..... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar