Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 16. maj 2013

Status: Presset


2 uger til løb i Singapore og en form der ikke lige spiller max - jeg er presset. Det er ikke fordi jeg ikke tror jeg kan gennemføre de 10 km, det kommer bare ikke til at være i en tid, jeg er tilfreds med. Desuden har jeg hørt, at det kommer til at være varmt og enormt fugtigt . Ahh så skal jeg jo til at have trænet ude i Mumbais hede igen.. Og ikke i et AC fitness center.

Jeg løb imorges og det gik egentlig ok indtil 6 km på trods af AC og indendørs fitness. Fra 6 til 7 km var det ren kamp. Og tempoet var ikke noget at prale af. Så hvis jeg både skal løbe længere og i hurtigere tempo og i varme med høj luftfugtighed..... Ja presset.

Det er jo blot mine egne forventninger til mig selv og ønsket om hele tiden, at forbedre sig selv. Det er det, der skaber presset. Men hvis jeg ikke lagde dette pres på mig selv, så ville jeg jo heller ikke kunne forvente at blive bedre.

Jeg er optimist og tror på det, så derfor... PRESSET :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar