Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 23. maj 2013

Løb med de kendte

Glad og træt efter overstået
løbetur i den fugtige hede
Var ude at løbe igen imorges (ja det er ved at blive en dårlig vane det løb :-) ), og løb ned i Jogggers Park, som ligger lige ud til vandet, men dog kun med 350 m rundt. Jeg havde besluttet mig for ikke at presse mig selv med tempo, men blot at løbe med lidt overskud. De andre gange jeg har været afsted, har jeg følt jeg var ved at dø og tiden har ikke engang været god. Så idag var det ny taktik.

Da jeg kom derned stod der en vagt med maskine gevær ved indgangen (man betaler 25 øre for at komme ind i parken). Det plejer der ikke at gøre, men jeg tænkte blot lidt ekstra sikkerhed. Efter et par runder, så jeg der stod en mand inde i Parken ligeledes med et maskingevær. Hmm hvad sker der?? Jeg tænkte straks ekstra terror beskyttelse og løb og funderede lidt over om der var noget jeg havde misset i nyhederne.


Men så så jeg pludselig 7 vagter med maskingevær og 2 almindelige mænd - ahh så gik det op for mig. Det var helt sikkert nogle Bollywood stjerne, som jeg bare ikke lige vidste hvem var. Så det var træning med de kendte imorges. En træning som kom op på 7,25 km, hvilket giver mig lidt håb til mit 10 km løb.

Der er MEGA støvet i Parken og generelt i Mumbai.
Men det varer ikke længe,
om ca 2 uger vælter monsunen ned
og løbeture i det fri, bliver der nok ikke
mange af de kommende 3 måneder

Igen da jeg kom hjem var jeg overophedet og måtte ligge under fanen med AC i 20 min, for at køle ned. Jeg

havde det så varmt, at jeg måtte skippe min elskede havregrød her til morgen og bytte den ud med dejlig kold yoghurt. Havregrøden er og bliver nr 1 mht morgenmad, men ville tro min yoghurt sniger sig ind på anden pladsen.

Jeg blander ca 200 gr yoghurt naturel med chokolade proteinpulver (Delite fra Scitec Nutrition), og hældder mysli og nøddemix på toppen. Det smager bare dejligt og er en super start på dagen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar