Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 26. maj 2013

Pakke tid

Ikke pakke som leveret til døren, men tid til at pakke kufferten. For imorgen aften så er det afgang mod Singapore på ferie - glæder mig super meget til at komme på ferie og lidt ud af det hektiske Mumbai.

Vi flyver direkte videre til Kuala Lumpur og tager 2 dage der, hvorefter vi vender tilbage til Singapore i 5 dage. Den står jo på løb i Singapore den 31 Maj, eller det vil sige det er et natløb, så starter til midnat og slutter den 1 Juni. Jeg er lidt spændt, da jeg bestemt ikke er noget natteravn, men totalt A menneske. Så det med at løbe så sent og i den varme bliver spændende. Hørte lige idag at luftfugtigheden er lidt over 90% - tis det bliver hårdt.

Men er ikke så god til det med at pakke, har nu bare sørget for at have det vigtigste med iforhold til løber, og så må resten komme i hen mod afgang.

Fik lavet mit sidste løb i Mumbai imorges i den varme hede og var stolt af at komme op på 8,5 km. var dog desværre lige nede at gå 400m, for at få energien tilbage igen. Det var varmt og fugtigt.

På kost fronten har det været helt i hegnet idag. Var på 5 stjernet hotel til Pool & Brunch og fik overspist mig - også i dessertbordet. Desuden heller ikke sund aftensmad. Men jeg havde forberedt mig på at det ville blive en off-dag idag, så disse dage skal der også være plads til.

Imorges tidlig står den på styrke og så er det afsted efter arbejde - det kan kun blive godt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar