Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 21. maj 2013

Dont give up !

Resultater kommer ikke af sig selv - der skal kæmpes. Også når motivationen ikke er i top, og det er den ikke pt hos mig. Men jeg kender det og ved det sker indimellem, og så er det blot at hænge i. For mig nytter det ikke at give op eller holde pause i en uge. Nej det er bare at klø på, MEN med en anderledes eller varieret træning.

For det er klart at hvis man træner det samme hver dag, vil ens motivation få et dyk på et tidspunkt.
Jeg var nede og styrketræne igår morges, men uden energi eller overskud. Fik da kæmpet mig igennem en ok omgang træning. Imorges besluttede jeg mig så for at løbe en tur udenfor - for at varierer lidt og også for at træne mod løb i Singapore. Men F..K, det er hårdt at løbe udenfor. Jeg har ingen ide om, hvordan jeg overlever 10 km i ekstrem høj luftfugtighed. Imorges kom jeg op på 5,5 km og var færdig. Måtte sidde ½ time under fanen derhjemme inden jeg kunne gå i bad - svedte og kunne slet ikke komme af med varmen.

Føler det er lidt op af bakke, når motivationen til styrke er lidt på lavblus og løb er bare alt for hårdt. Men jeg giver ikke op og glemmer ikke mine mål. For vil man opnå nye resultater, ja så skal der også ydes lidt. Og det er ikke altid ren fornøjelse, men det er målet jo :-)

Aftensmaden skal der også kæmpes lidt med. Kommer sent hjem og har bare lyst til at kaste mig over snacks, som der er et kæmpe udvalg af her i Indien. Men har besluttet mig for, at dette går ikke længere. Der skal ordentlig mad på bordet, og gider jeg ikke lave det selv, så må der bestilles udefra. Men idag fik jeg lavet en af mine klassikere til aftensmad - æggehvidepandekage med løg og ost, dertil gulerødder og papadams.

2 kommentarer:

  1. Hej Lene,

    Er det muligt at få din email adresse? Jeg ønsker at komme i kontakt med dig og din blog.

    Du må gerne sende mig en mail på anneliolsen@live.dk

    Mvh Anneli

    SvarSlet
    Svar
    1. Mail hermed sendt til dig.

      Kh
      Lene Juel

      Slet