Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 13. maj 2013

Finally found you...

Jaaa så kom de endelig frem.. Mine nye trænings/løbe sko. Det tog også sin tid og var ved at blive lidt bekymret for, hvornår de ville komme frem. Vil jo gerne løbe i dem i Singapore, men de skal jo lige løbes til og testes først.
Jeg havde i sidste uge set de lå i New Delhi og der skete ikke rigtig noget, så jeg skrev til dem jeg havde bestilt dem af. De skrev tilbage at de var leveret til Indien og lå ved India Post (ja det kunne jeg jo godt regne ud) og at jeg skulle kontakte India Post.
Så måtte jeg lige hidse mig lidt op. For jeg havde jo betalt for fragt, så hvorfor var det pludselig mit problem at få dem leveret til slut adressen??? Ja det fik de så af vide og vupti, så kom min pakke.

Eller det vil sige den blev leveret i lørdags til kontoret, hvor jeg ikke var på arbejde, så fik idag en seddel fra receptionen og at hente min pakke på posthuset. Der var nemlig et beløb der skulle betales på ca 120 kr. Så blev jeg hidsig igen.. Hvordan fa.... kunne leverandøren tillade sig at tage ekstra omkostninger ved levering. Jeg var allerede i det røde felt, til jeg lige ville dobbeltchekke dette med nogle fra kontoret.
Der er selvfølgelig import duty på varer hernede, så det måtte jeg jo bare betale..

Nå men straks efter arbejde smuttede jeg ned i fitness centeret og testede dem - og de er dejlige. Fik løbet 6 km (28.06 min) og er sikker på de nok skal give mig nogle kampe i den kommende tid - men fedt at de endelig er her :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar