Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 15. maj 2013

Shopaholic.... på nettet

Der er vist igen tvivl om, at jeg elsker netshopping og det er noget jeg ofte benytter mig af.
Denne gang var det en ny variant af Syntha-6 fra BSN som jeg bare måtte prøve. Den normale syntha-6 er det BEDSTE proteinpulver jeg har smagt. Det er virkelig lækkert - ja faktisk alle smagsvarianter. Der er kun ulempe er, at der er lidt flere kalorier i end normal proteinpulver (200 kcal og 22 gr protein pr shake).

MEN nu har BSN lavet en syntha-6 isolate - med kun 140 kcal og 25 gr protein. Glæder mig som et lille barn til at smage det. Jeg kan jo næsten kun blive skuffet, når nu jeg elsker den alm syntha-6. Nå men bedømmelse følger...

Og når man nu er igang med at ligge en ordre på netten, ja hvorfor så ikke lige tage lidt mere med :-) Så 2 nye proteinbarer skal testes (har allerede prøvesmagt den ene og den er super). Derudover glæder jeg mig til at prøve BCAA tabletter som pre workout. Prøvesmagte dem på fitness messe i New Delhi sidste år, og det var ren guf.

Så nye produkter i hjemmet - det skaber glæde. netshopping er bare sjovt. Det er en hel jagt på at finde de rette produkter til billigst pris. Men jeg elsker jagten


Ingen kommentarer:

Send en kommentar