Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 7. juni 2013

Den store bagemorgen....

Mit fitness center har desværre lukket idag og havde egentlig planlagt en lilleløbetur udenfor men tænkte min krop havde brug for en pausedag idag, da den kommer til at stå på træning hele weekenden. Jeg er ikke særlig go til at tage disse pause dage, men kroppen har brug for hviledage.

Men nu var jeg jo tidligt oppe, så hvorfor ikke bage lidt. Elsker at bage og eksperimentere, men har ofte for lidt tid til dette om aftenen. Det blev til nogle chokolade muffins og til nogle puf æble/kanel boller.
Total morgenhygge på denne dejlige fredag....

Alle puf æble/kanel bollerne er allerede spist - Michael var ret glade for dem...
  • 6 æggehvider
  • 1 æble
  • 10 gr malet kokosmel
  • 25 gr vanilje proteinpulver
  • 3 ss sukrin
  • kanel
Æggehvider piskes stive sammen med sukrin. Æblet hakkes i små stykker og blandes med det andet tørre. De to masser blandes forsigtigt sammen og dejen ligges på en bageplade med en ske som boller - bages i ca 20 min ved 180 gr til bollerne begynder at blive gylden brune..


2 kommentarer:

  1. Hej Lene

    De ser godt nok lækre ud. Dem bliver jeg nok lige nød til at prøve og bage også.
    Forresten tror jeg nok du har arbejdet sammen med min mand ved TDC engang:-) Mads Meldgaard

    www.suburbankitchenlife.blogspot.dk

    Hilsen

    Heidi

    SvarSlet
  2. Hej Heidi

    Ja de var super gode og sunde... De forsvandt sjovt nok med det sammen :-)

    Ja det er rigtig, du må endelig hilse ham


    Kh Lene

    SvarSlet