Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 14. juni 2013

Den bedste start på dagen..

Jeg har normalt aldrig været tilhænger af morgentræning, da min krop lige skal vågne og have noget energi fyldt indenbords inden jeg føler, jeg kan træne igennem.
Derfor har jeg altid trænet efter arbejde, men ikke længere. Mine arbejdstider gør desværre at det er morgentræning der er på programmet nu. Men jeg er faktisk begyndt at blive ret glad for det.

Det er hårdt at komme op og igang, men når man først er det er det dejligt. Og det er den bedste følelse, at tage på arbejde og allerede have trænet. Så er man frisk og igang.

Jeg starter med min pre-workout shake inden jeg tager til træning. Så er det fuld gas i ca 5 kvarter og derefter protein shake.
Hjem til min yndlings morgenmad: HAVREGRØD med mandler, kanel og sukrin. Det er og bliver en vinder hver gang og et måltid jeg glæder mig til hver dag. Er det ikke utroligt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar