Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 2. juni 2013

Træning i Singapore...

Imorges stod den på træning på hotellets gym i Singapore og har faktisk savnet mit fitness træning lidt. Al det her lønog fokus på løb er egentlig ikke mig, men når Michael skal løbe er det nu hyggeligt at være med. Jeg elsker jo konkurrence og at slå sine egne rekorder og forventninger.

Rekord blev ikke slået til mit løb, men mine forventninger blev helt sikkert indfriet. Det er svært at vide hvad man skal forvente af et løb der er så meget anderledes i klima og afholdes midt om natten.

Men at blive nr 8 blandt kvinderne er jeg nu lidt stolt af. Og især når løb jo egentlig ikke er mig samt det kun er mit andet løb på 10 km distancen nogen sinde.

Men jeg fik trænet vægte idag og det var dejligt, bortset fra det var nok det mest kedelige hotel fitness jeg længe har været på. Ok med maskiner, men bare dødt og uinspirerende. Glæder mig til at træne hjemme i Mumbai igen. Så skal der pumpes igennem.

Idag et vi taget til Malaysia på besøg hos Michaels onkel, og nyder en masse spændende frugt fra det lokale marked :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar