Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 27. juni 2013

Mix it up

Nu har jeg haft en del træninger, hvor motivationen ikke helt har været til stede, så det var tid til at prøve noget nyt. Hernede har jeg desværre ikke samme muligheder for at tage på diverse hold træninger, som ofte kan være en god variation til den normale daglige styrketræning og cardio maskiner.

Så måtte gøre noget andet. Jeg satte mig direkte ind i deres spinning lokale imorges og kørte 45 min spinning med mig selv. Da jeg først satte mig op på cyklen, tænkte jeg åh nej, det klarer jeg ikke. Så tænkte hvis bare jeg kan cykle 30 min i normalt tempo, så er jeg tilfreds. Men musikken tog mig med og motivationen kom. Så det blev 45 min interval træning og det var super dejligt. Ingen styrke bare ren cykling.

Fik en snært tilbage af motivation, hvilket netop var formålet. Mix din træning, hvis den begynder at demotivere dig. Prøv noget nyt og boost din motivation

Ingen kommentarer:

Send en kommentar