Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 24. juni 2013

Peanutbutter muffins

Nem og super lækker opskrift på peanutbutter muffins. Jeg har en kærlighed for peanutbutter, ved ikke hvor den kommer fra, for nutella bryder jeg mig ikke særlig meget om. Men peanutbutter.. jeg kunne spise det rent... Men så sundt er det nu heller ikke, så nøjes med at tilsætte det i nogle opskrifter som denne..

Peanutbutter muffins
  • 6 æggehvider
  • 1 banan
  • 1 scoop chokoladeprotein pulver
  • 10 gr kakao pulver
  • 1 ss instant kaffe (kan udelades)
  • 20 gr cashew nødder (eller andre nødder)
  • Penautbutter
Æggehvider, banan, proteinpulver, kakao og kaffe blendes til en jævn masse. Cashew nødder hakkes groft og røres i dejen. dejen hældes i muffins forme og bages ved ca 200 gr i 20-25 min.
Skær muffins over på midten og smør med peanutbutter. Nydes med det samme, imens peanutbutter smelter langsomt...

2 kommentarer:

  1. Hej Lene
    Du bruger instant kaffe i en del kageopskrifter, men jeg er ikke helt sikker på, om det fx er en ss kaffepulver eller "brygget" kaffe?
    Mvh

    SvarSlet
  2. Hejsa.. Ja elsker smager af kaffe i kage :-)

    Det er en ss instant kaffe, dvs i i pulverform og ikke som færdig kaffe.

    Syntes det giver et dejligt tvist med lidt kaffe smag :-)

    SvarSlet