Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 15. juni 2013

Perfekt lørdags træning

Jeg elsker træning i weekenden - ikke noget med at skulle tidligt op, men at kunne tage afsted, når man har lyst og kroppen er klar og vågen.
Den fik fuld gas til styrke og føler jeg er inde i en god periode med træning. Jeg har bare lyst til mere. Jeg har det som om jeg kunne blive ved og elsker følelsen af at presse min krop helt i bund.

Efter styrke så jeg, der sad en australsk fyr, som jeg plejer at snakke med i fitness. Han sad i spinning lokalet med sin computer og en cykling video, som han kørte efter. Ind med mig og op på cyklen. Fuld gas i 45 min med god musik og denne sprint video. Så var vi begge helt færdige.

Så dejligt træning og glæder mig allerede til en ny omgang træning imorgen. Efter træning skulle min sidste rest af humus spises, og idag blev det tun rørt op med humus på rugbrød med saltede soyanødder på toppen. Dejligt som lidt knas. Så nu har det været 3 dejlige og forskellige retter med humus. Kan kun anbefales

Ingen kommentarer:

Send en kommentar