Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 19. juni 2013

Så flyt dig dog !

This I need......
Aftentræning her i Mumbai et lidt samme følelse som at være på diæt - følelsen af at have en kort lunte og være lettere irritabel.
Dette var også tilfældet her til aften. Inderne har ikke helt samme intime/private zone som vi danskere har. Derfor kommer de tættere på en, end hvad jeg syntes er behageligt, og når der så er fyldt i centeret, ja så..........
Derudover tager de ikke samme hensyn som vi er vant til, så de vader gerne ind foran så man ikke kan træne. Og så vil de enormt gerne træne imellem ens sæt på samme maskine... Det er jeg bare ikke god til. Og slet ikke når man allerede er to der deler i forvejen. Idag stod der så en og ventede HELT tæt på, imens Michael og jeg allerede havde fuld gang i maskinen. Jeg havde virkelig lyst til at sige, så flyt dig dog - det hjælper ikke at du kommer tættere på.

Ja jeg lyder måske lidt hidsig, men duer bare ikke til at folk skal træde hen over en, puste en i nakken eller gå ind foran... Ahh det føles virkelig som at have diæt hjerne. Men det er bare sådan træningen er om aftenen med fuld hus i Mumbai...

Tæller til 100 og glæder mig over at jeg primært træner om morgenen, hvor der er lidt færre mennesker.


2 kommentarer:

  1. Hej Lene
    Det lyder godt nok også skide irriterende. I må få lidt større armbevægelser når de kommer tæt på ;)
    Det lyder fedt i mumbai, Det ville være fedt med flere billeder af tingene dernede.
    Det er en herlig blog du har dig.
    Nadia

    SvarSlet
  2. Hej Nadia

    Jeg skal prøve med mine armbevægelser :-)
    Jeg vil prøve at lave en billed serie af fitness mm hernede fra - dejligt med ønsker til indhold :-)

    Og mange tak..


    Kh Lene

    SvarSlet