Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 29. juni 2013

Off dag

Det startede igår.. Har nemlig fået slik... Dansk slik og det er mega svært at stå for, når man ikke har adgang til det hernede. Så jeg kastede mig allerede over de første lakridser før morgenmad igår og om aftenen tog jeg hul på den store bøtte... Endte selvfølgelig med mavepine og total uro i kroppen.

Ja jeg var lige så svag her til morgen. Fik dog spist min morgenmad men så gik slik monsteret igang igen... Ja jeg er sprunget i med begge ben og forventer ikke at denne dag bringer noget godt på kost fronten. Men ok det er accepteret, idag er off dag (igen).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar