Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 18. juni 2013

Chokolade proteinbar

Det her er nok den bedste proteinbar jeg har lavet. Den smager fantastisk og har en super konsistens... Det blev lidt hæld sammen og prøv sig frem, men vil prøve at lave dem igen i aften og måle af, så jeg kan give jer opskriften... Så har jeg også selv flere jeg kan spise.... Guf guf

Jeg holder menlig træningsfri idag og derfor var det lige tid til at eksperimentere her til morgen i køkkenet. Og det jeg havde mest lyst til at lave var proteinbar.
Jeg har egentlig lysten og motivationen til at træne, men min krop er træt. Så jeg tror den har godt af en hviledag. Så kan jeg give den gas igen imorgen, for glæder mig allerede til træning igen. Ja jeg må være lidt skør...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar