Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 25. juni 2013

Dont think, just do

Min motivation til træning har ramt et lille bump på vejen. Ja jeg har ikke lyst til træning hver gang og springer ikke altid ud af sengen om morgen for at komme afsted. Jeg føler mig træt og ikke oplagt til træning. Jeg ved jeg bliver glad for det, når jeg har været afsted.
Jeg planlægger som regel også min træning på forhånd, både program (hvilke muskel grupper) samt hvilke dage jeg træner. Jeg bryder mig ikke så meget om at lade det op til tilfældighederne, men er mere typen, der træner efter hvad der er planlagt.
Det kan lyde lidt hårdt og ikke motiverende, men for det meste er det faktisk motiverende for mig og det er med til at jeg ikke slipper min rytme.

Igår var det hviledag (planlagt), da jeg var træt i kroppen og har sovet alt for dårligt på det sidste. Men det gode ved en hviledag er, at så er jeg altid lidt mere motiveret dagen efter. Det var jeg også imorges til at komme afted, men gud hvor var jeg træt. Træt og uoplagt. Jeg fik egentlig trænet fint igennem, men føler jeg skal slæbe mig selv igennem min træning. Savner min energi og lyst til mere.
Men det handler ofte om at komme afsted - så kommer motivationen til træningen som regel også. Så tænk ikke for meget over om du skal afsted eller ej. Har du planlagt det, så afsted. Du fortryder det helt sikkert ikke bagefter.

DONT THINK JUST DO

Savner min indre duracel - men er sikker på den nok skal komme tilbage inden længe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar