Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 2. maj 2012

Nem sund dessert

Efter en dejlig omgang styrketræning, cykel til og fra job, så er der jo ikke noget bedre en en go gang mad. Jeg har desværre altid følelsen af ikke at være færdig med at spise efter aftensmad, da jeg elsker som så mange andre, at hygge med noget mad på sofaen foran fjerner.
Jeg prøver at gøre det til sunde og lette måltider/desserter, hvis jeg ikke kan lade helt være. En type dessert jeg ofte ender med er fromage frais/skyr med div ingridienser. jeg bryder mig ikke så meget om yoghurt med tilsat "frugt" men vil meget hellere tilsætte det selv. Desuden er der ofte heller ikke særlig højt indhold af protein i en normal yoghurt.

Aftenens dessert blev fromage frais med jordbær grød (let variation), kiwi og lidt hakket mandler. Det er virkelig et hit og jo super nemt at lave. I den lette jordbærgrød er der kun 35 kcal pr 100 gr, så hold øje med lign produkter, da der i almindelige udgaver kan være gemt en masse sukker og kalorier



Klar til at nyde


Ingen kommentarer:

Send en kommentar