Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 8. maj 2012

My head is spinning around

Denne uge er fyldt op med aftaler og jeg kan mærke det fylder meget i hovedet. Det er ved at være sidste udkald for at nå at se alle folk inden jeg rejser. Det er jo et luksus problem, idet jeg blot har en masse faktastiske venner, der gerne vil se mig inden afgang, men det stresser også lidt i mit hoved.

Igår til træning var jeg helt kulderet. Jeg kom ned og kunne slet ikke fokusere. Prøvede at styrketræne, men det fungerede bare ikke. Jeg var ikke mentalt til stede.. Jeg havde lige afløst en step time (ja det var nok den sidste instruktør time), for en kollega, så der gav jeg den fuld gas, for at prøve at slippe tankerne fri. Det lykkedes heldigvis! Derefter ud at spise med en veninde og hjem og i seng. Sådan er mine dage i denne uge. Jeg drømmer om tingene om natten og hvordan det kommer til at være i Indien.

Jeg får dog heldigvis trænet mere eller mindre hver dag, for det hjælper utrolig meget på at få tømt mit hoved for tanker og få slappet lidt af. Jeg tænker også en del på hvordan min træning kommer til at være derovre, men det kan jo ikke planlægges på forhånd. Er bare så spændt på at tjekke nye træningscentre ud! Uhh jeg glæder mig...

Aftensmaden (hvis jeg spiser hjemme) er for tiden ret nem og kunne nogle gange være lidt mere sund, men nemt og hurtigt er godt når tiden er knap og hovedet og kroppen træt.

Dagens aftensmad: Pizza på grov tortilla bund/pandekage, pesto, fedtfattig ost, lidt fedtfattig hytteost, oksekød, tomat og frisk basilikum. Tilbehør: 3 store gulerødder


1 kommentar:

  1. Spinning - ja, det er måske ikke det lige det du har tænkt .. men jeg vil gerne give et lille fif til valg af strømper når det kommer til spinning.
    ankelstrømper

    SvarSlet