Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 29. maj 2012

Pakning, stress og muffins

Der pakkes på livet løs - lejl er ved at være tømt og jeg kan mærke jeg stresser stadig over følelsen af at burde gøre noget hele tiden. Pakke, ordne ting, chekke papirer, pakke lidt mere osv. Jeg kan ikke helt finde ro. Jeg fik dog trænet idag, som måske var min sidste gang træning i DK i lang tid. Det var lidt vemodigt ikke at vide om jeg kommer ned i mit elskede fitness center, før til jul... Prøver lige nu at slappe lidt af, men kan mærke jeg ikke helt kan sidde stille... tænk nu hvis jeg mangler at gøre et eller andet... Åh jeg glæder mig til at sidde om bord på flyet til Mumbai - så håber jeg at kunne slappe lidt mere af.

Nå men her til aften fik jeg da lige eksperimenteret med en lille broccoli gratin, som blev min aftensmad sammen med alt for mange nødder - ja nøddemix posen fra Dubai skulle jo tømmes, da der er store oprydningsdag. Det er lidt svært at spise ordentligt, når ens køleskab næsten er tømt og mange køkkensager er pakket ned.

Broccoli gratin med ketchup (broccoli, æg, tomat, BUKO ost light, krydderier)

Derudover har jeg bagt muffins, som nok bliver til min morgenmad, da al køkkenudstyr er pakket ned. Men et par muffins til morgenmad er da slet ikke tosset. Brugte denne yndlings opskrift på muffins. Bagte både muffins og en kage ud af samme dej.

Muffins

Kage af muffinsdej - mums

Ingen kommentarer:

Send en kommentar