Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 4. maj 2012

Helligdagstræning - love it

Så er der helligdag og dermed forlænget weekend. Det er super dejligt, for mange ting kører rundt i mit hoved med flytning og pakning. Det hele sker jo lige om lidt. Men jeg har ikke planer om at sidde og tænke på dette hele dagen. Helligdag er for mig, lig med god tid til at give den gas til træning. Perfekt !

Så idag står den på en god gang styrketræning og derefter spinning - så har jeg nemlig fået brændt alt mit krudt af. Når jeg har fri eller det er weekend, har jeg fået indarbejdet mig nogle morgenrutiner i forbindelse med træning.

Jeg er som regel altid sulten når jeg vågner, så der går ofte ikke længe inden jeg begynder at lave mad. Morgenmad står som regel på havregrød med mandler og kanel og sukrin på toppen. Det er total favorit måltid.
Derefter drikker jeg en stor dejlig kop kaffe, da jeg lige føler jeg kan sidde stille og roligt og få kroppen igang og jeg har indbygget mig en overtro på, at jeg ikke kan træne om formiddagen inden jeg har fået min kaffe.

Ja det er underligt med vaner, men jeg er nu glad for dem alligevel. Bliver dejligt at få trænet godt og grundigt igennem idag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar