Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 11. maj 2012

Fly away

Så rykker jeg... Har idag bestilt flybillet til på mandag, så flyver til Indien på mandag! JUBII. Dog kun for 1½ uge, da jeg skal ned og ordne nogle ting arb.mæssigt. Kommer så hjem i en uge, og så flytter jeg for good... Forvirret?? ja måske lidt, men 2xflyvning til Indien betyder jo blot mere bagage til mig... Jeg har ladet mig fortælle at proteinpulver er dyre i Indien end DK, så mon ikke der lige skal tankes lidt med i kufferten.

Så der skal bare trænes igennem i denne weekend, så kroppen kan drænes lidt for energi og så jeg forhåbentlig kan få sovet lidt på flyvturen derned.

Idag stod den på styrke og step. Imorgen nok styrke og spinning... Så dejligt! Ellers må jeg jo sætte gang i undersøgelse af fitness centre nede i Mumbai, så jeg kan komme til at træne et sted...

Der er nye mad eksperimenter på vej... Opskriften er under udarbejdelse, da jeg ikke er 100% tilfreds endnu, men det kan afsløres at det er form for bounty bar der er gang i. Smagen er utrolig god..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar