Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 27. maj 2012

Let sommerdessert på få kcal

Sommervejret er over os og det er jo fantastisk. Jeg har nydt det på min altan idag med lidt sol og afslapning. Var lige nede og træne lidt inden, men føler ikke helt min krop er sig selv. Jeg er meget træt og tung i kroppen, så det var ikke nogen super træning jeg fik gennemført. Den venter til gengæld imorgen, så kroppen har bare at komme på bedre planer.
Jeg har (desværre) en ret stærk vilje, hvilke nogle gange kan betyde, at jeg ikke lytter til min krop, men blot kører på. Hvis jeg har bestemt mig for at jeg skal, så er der ingen undskyldninger der gælder. Jeg er dog med årene blevet lidt bedre til at lytte til kroppen, da skader ofte kan komme ved ikke at lytte efter. Nå men lad os se hvad kroppen siger imorgen.

Fik her til eftermiddag hygget mig med denne dejlige lette sommerdessert - den er super nem og enkel og smager fantastisk her i varmen. Desuden er der jo kun få kcal i denne dessert (ca 70 kcal)


Ingredienser:
2-3 ss formage frais
1 ss sukrin
½ stang vanilje
Lidt blåbær
2 jordbær

Fromage frais blandes med sukrin og korn fra vanilje stangen til en cremet masse.
I et glas ligges der skiftevis blåbær, creme, skiver af jordbær, creme osv.

Server!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar