Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 8. maj 2012

Pink skummousse

Måtte lige dele aftenens dessert. Den er så nem at lave, smager bare dejlig og indeholder kun få kalorier. Jeg har ikke regnet macro på denne da jeg egentlig bedst kan lide at lave mad på slum. Så vejer og måler faktisk sjældent min mad - mest kun til opskrifter. Skulle jeg gætte, så er der nok ca 100 kcal i hele potionen (afhænger af hvor mange mandler der tilføjes).

Pink skummousse til 1 pers.;
1 bærer past. æggehvide
2 ss fromage frais el lign
1 ss sukrin
2 ss jordbær grød (kalorielet version, som fra dette indlæg)
evt lidt hakket mandler

Æggehviden og sukrin piskes stive. Resten blandes i anden skål og de to masser røres forsigtigt sammen. Den pinke skum sættes i fryseren i ca 1 time (eller så længe du kan vente) og nydes som pink skum ismousse.

Guf guf - den fik ikke lov til at være længe i fryseren idag :-)


2 kommentarer:

  1. den er prøvet den er super skøn, jeg kom lidt rå kakao nibs i for at der var lidt at tygge i :)

    //healthy-and-beautifull-living.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hejsa... Ja kakao nibs er super gode at bruge.. det giver en god smag og knaser dejligt :-)

    men dejligt du kan lige den :-)

    /Lene

    SvarSlet