Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 30. maj 2012

Kalorie maskine

Pakker og stresser igen idag og det betyder desværre ude at rutiner og rytme. Derfor kører det ikke optimalt på hverken kost eller træningsfronten og jeg kan mærke det påvirker mit humør.
Jeg føler mig som en kalorie maskine, da jeg til tider er ligeglad med hvad jeg kører indenbords men samtidig føler jeg mig tyk og ikke i form. Det er da utroligt, hvor lidt der skal til, for at følelsen af velvære kan forsvinde. Heldigvis ved jeg den kan komme hurtigt igen, når kost og træning kommer på plads igen. Jeg føler jeg bogstavlig talt støvsuger skabe og køleskab for madvarer jeg kan spise. Det skal jo enten spises eller smides ud, da jeg skal være ude at min lejlighed imorgen.

Utroligt man ikke bare kan finde ro i sig selv og sin krop, men det er ikke nemt. Jeg ser blot fem til lidt ro på og lidt daglige rutiner igen. De kommer nok først når jeg er faldet lidt til i Mumbai. Lige nu og de næste par dage inden jeg flyver, ja så må jeg nok bare acceptere, at jeg ikke kan det hele. Så jeg missunder dem, der kan hvile i sig selv og sin krop uanset størrelse. Det er virkelig en fantastisk egenskab og ikke noget mange kvinder kan. Selv når jeg har været p diæt har jeg ville have mere. Mere vægt af, eller større muskler. Lige nu er det blot vægt på der sker. Hmm der skal snart gøres noget.

Træningen bliver nedprioteret, og hyggespiser det er vi jo alle lidt. Nu vil jeg prøve at slappe af i min lejlighed den sidste aften. Gad vide om jeg kommer til at sove her igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar