Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 5. maj 2012

Fitness konkurrence i Indien - bring it on

Jubii, jeg har fundet en fitness konkurrence i  Indien - ikke en jeg skal stille op i, men skal da helt sikkert være tilskuer til den. Og så ligger denne konkurrence endda i Mumbai - kan det blive bedre??

Som jeg tidligere har skrevet så drages jeg stadig af konkurrence verdenen, og kan ikke helt slippe den. Derfor søger jeg løs på nettet om fitness og hvad der foregår af konkurrencer derovre. Der er sikkert en masse lokale konkurrencer jeg ikke lige kan finde grundet de nok ikke står på engelsk.

Konkurrence logo fra sidste år
Men men jeg fandt følgende: IFBB Sheru Classic Asian Pro Figure
Det er alle de store stjerne, der har deltaget i sidste års konkurrence, så mon ikke der kommer en masse spændende atleter igen i år. Det hele sker den 5-6 oktober 2012, så det er allerede skrevet i kalenderen.

Nå men dagen idag skal da ikke snydes for træning - det er jo weekend. Jeg holder styrkefri idag, men giver den lige gas med endnu en gang spinning.

Jeg træner alt det jeg kan inden jeg letter fra DK, og så er jeg spændt på at se om min træningskurve styrtdykker når jeg rammer Indien. Der er et fitness center tæt på vores lejlighed, men det er ikke helt det jeg er vant til. Og holdtræning er der ikke meget af. Umiddelbart har jeg ikke planer om at bulke løs i Indien, så håber da at kunne komme til at køre spinning eller lign derovre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar